tisdag 16 mars 2010

Hårsvall

Nu ska jag snart dra in till stan och klippa mig.
Äntligen!
Håret är risigt och tovigt och inte alls fin längre, ska bli så skönt att få väck domdär centimetrarna som gör att det inte går att borsta ut det!

Annars cyklade jag till jobbet igår. Mitt nya liv har börjat igen (tur att jag tar vagnen in till stan idag då liksom) MEN jag ska cykla mer regelbundet iallafall. Det tog bra mycket kortare tid än jag hade trott och när isen har försvunnit och konditionen kommit tillbaka kanske jag kan spräcka 25 minuters gränsen?
Tog 32 minuter för 7 km, det kan väl inte vara alltför dåligt med tanke på att nåt smarthead har byggt Sahlgrenska uppe på en jädra kulle (berg).

Hur som helst så längtar jag tills man man svisha ner i nerförsbackarna med bara shorts och linne.
Men det är ju inte så långt kvar nu egenligen. Tre månader typ.

Inga kommentarer: