söndag 3 januari 2016

Bröllopstavlor


Jag satt nyss och kollade igenom våra bröllopskort. Tanken är att ett par ska komma upp som Canvastavlor i sovrummet så småningom, det är bara så fasligt svårt att bestämma vilka.
Vår fotograf Lotta var ju helt fantastisk, hon tog så himla många fina bilder! Daniel är inte supernöjd då vi inte fick några "klassiska" kort ( vilket vi från början inte ville ha) men för mig spelar det liksom ingen roll för det hade inte varit vi.

Men hur som helst förundras jag över min midja. Jag hade ju en där i maj. Nu är den spårlöst borta.



Men häftigt ändå hur kroppen kan ändra sig! (Både tack vare bebisar och stora mängder ostmackor, haha). Jag hoppas iallafall att den där midjan kan tänka sig att komma tillbaka någon gång, det vore fint. Dock ingen stress! Det ska bli värre innan det kan bli bättre som farmor sa när jag väntade Iris.  




Nu ska jag och min ständiga följeslagare foglossningen (som jag hatar den!) chilla i soffan tills det blir läggdags. 
Imorgon drar vardagen igång på riktigt med förskola, hämta, lämna osv. Vi har ju jobbat i stort sett hela julen men gått om varandra mer än vanligt då förskolan har vart stängd men imorgon kör vi! Det ska bli gött med lite vanliga dagar och att Iris äntligen ska få träffa alla barn igen. Som hon har längtat!

Inga kommentarer: