onsdag 11 mars 2015

Så många beslut

Livet tickar på, det har äntligen blivit någon slags tveksam vår, solen skiner och himlen är klarblå även om vinden är kall. 
Tulpanerna som jag petade ner i jorden i höstas har börjat titta upp, äntligen! Jag googlar växter, buskar, plantor och växthus. Har drabbats av nån trädgårdsjuka, snart är väl vår lilla,lilla gräsplätt helt uppodlad...

Annars svär jag över att inte kunna träna eller cykla nu när vädret är fantastiskt. Hur kommer det sig att peppen på att träna alltid är störst när man inte kan? 
Jag vill bara att sternum ska läka och jag ska slippa ta tabletter som gör mig yr och trött. Men den dagen kommer väl, det är faktiskt lite bättre redan. 

I helgen var mamma och pappa här. Vi tittade på min vigselring och provade tusen andra.
Det är så mycket val att göra, jag som är dålig på att välja glass! Hur ska jag kunna välja nåt som jag ska ha resten av livet?
 
Denhär kombinationen tyckte jag var fin, även om det inte blir den. Nätt men ändå tjusig.
Hu, jag tror jag har bestämt mig men vi får väl se, jag kanske ändrar mig igen. Och igen. Och igen. 

Nu ska jag hoppa av bussen och träffa mina klasskompisar. Tentaångestplugg står på schemat. 

Inga kommentarer: