fredag 13 mars 2015

London!

Igår startade jag ( läs Iris) dagen vid 06 som vanligt nuförtiden. Turligt nog så har hon sovit lite bättre på natten = jag var bara uppe 2 gånger och alltså rätt pigg. 
Solen var påväg upp och det var strålande väder. Vi gick till förskolan och sen drog jag hem och tentapluggandet hela dagen. 
Vi har tenta nästa vecka, piuh. 

Stor fördel med att inte bo på tredje våningen:


Sitta ute i trädgården i ett läigt hörn! Satt i bara t-shirt och brände mig på näsan! 

Sen blev det eftermiddag och då var det dags att flyga till London! 
Min 30-årspresent - äntligen! Jag har ju inte varit här någon gång, galet egentligen att vi reser till andra sidan jorden och struntar i det som är nära.


Det gick bra att flyga, kanske lite bättre än vanligt. Jag hatar att starta och landa. Uppe i luften brukar det vara ok men påväg dit alltså. Fifan. 
Sviter sen en Nepalflygning när jag påriktigt trodde att jag skulle dö ( det är då och när Iris föddes som jag har haft dödsångest på riktigt. Haha, man väljer sina tillfällen)

Hur som helst. Vi landade, letade rätt på en biljett till tåget och skramlade in till stan där vi sen promenerade till hotellet. 
Vi bor typ fem minuter härifrån 


De kunde detdär med att bygga broar förr. Sjukt imponerad! 
Idag ska vi se London, försöka få biljetter till en musikal och käka mat ostört. 
Iris är hemma i ballis hos brorsan. Känns helt sjukt att vara här utan henne men också otroligt lyxigt! 
Igårkväll käkade vi middag kl 22! Och vi åt den varm! Inte varje dag det händer... Stort plus för att vi fick fina bilder skickade till oss så vi vet att det går bra därhemma. 


Iofs var det nog mer Linus och Susannes mentala hälsa vi var oroliga för, Iris älskar ju att vara där så henne är det nog inga problem med. 

Inga kommentarer: