lördag 2 mars 2013

Mot Linköping!

Nu sitter jag på bussen mot Linköping,har ledig helg och är sannerligen upplagd för lite äventyr!
Ikväll ska jag till min lillebror och få middag, titta på hans nya lägenhet och träffa hans nya tjej. Imorgon blir det lite träning ( försöker ju reda upp mitt liv lite med detdär. Absolut minimum med 3 träningstillfällen per vecka - inklusive lindyhop) och sen har finaste Malin födeledagsfest!
Jag är så himla peppad!

Förövrigt har det vart en galet fin dag idag, visserligen har jag jobbat men ändå. Med lagom mycket att göra och kaffe i solen med fina vänner så gör det inte så mycket. Fy vilken skön känsla det är att tycka om sitt jobb så mycket ( oftast iaf )
Idag skrattade jag så tårarna rann flera gånger...

Men med fint väder kommer ännu mer vår och sommarlängtan. Satt och tittade på gamla bilder nu och dör lite av längtan och hur fint det är på östgötaschlätten då.
Men våren och sommarens tid kommer väl så småningom.
Ska bara ge mig till tåls lite.



Inga kommentarer: