onsdag 4 juli 2012

Sommarpratare och sommardopp

Jag har inte riktigt lyssnat speciellt mycket på Sommarpratarna i P1 innan, men i år har jag bestämt mig för att göra ett försök. Lyckligtvis samanföll det med att min Spotifyprenumeration gick ut så jag måste lyssna på radio. Men alltså, det är mycket bättre än jag trodde!
Man kan lyssna när man cyklar till jobbet, eller när man går morgonpromenad i skogen.
Eller när man sitter på en stubbe och funderar över livet.



Jag lyssnar ju såklart inte hela tiden.
Jag badar ju också. För nu är det varmt igen.
(i denhär sjön hemma i östergötland not so mutch dock. Kanske 16 grader?)


Igår varmt och bra i Härlanda tjärn. 18 grader sägs det! Fina grejer.



Firade extra mycket genom att övningsköra och äta jordgubbar när vi kom hem. Hurra för sommaren!

Inga kommentarer: