onsdag 4 juli 2012

Att åka på födelsedagskalas


I helgen har jag varit på inte mindre än tre födelsedagskalas.
Det började med min lillebrors, han fyller inte mindre än 22 år. Herregud!
Han fastnade inte på bild men det gjorde tårtan som jag hade gjort.



Vi var ute i Fjälla och det var ungefär hur fint som helst.
Sol, inga mygg och sådär lagom varmt.
Trädgården är helt vildvuxen och det kommer upp massa roliga blommor i olika hörn.
Här är stugan uppifrån berget.


Här är jag i en buske. Det finns hemliga gångar och annat roligt som pappa har klippt.


På söndagen fyllde farmor 87 år. Här sitter hon i mitt knä och öppnar presenter. Hon är allt bra fin hon!




Efter kalaset åkte vi rätt ut till Vikingstad där Daniels brorsbarn hade fyllt år.
Mycket jordgubbar och tårtor, men ack så gott.
Ingen av kidsen fick vara med på kort för vi spelade så mycket tennis så vi inte hann. Så kan det vara.

Inga kommentarer: