onsdag 4 juli 2012

En liten uppdatering


Sen sist har sommaren kommit till stan.
Jag övertalar Daniel så ofta som möjligt att cykla hem via Drömmarnas Kaj.
Älskar,älskar doften av tjära och salta vindar från havet.


Och att titta på solnedgången efter jobbet. Alltså, jag fattar inte hur fint vi har det egentligen!



När jag inte har tittat på solnedgångar har jag druckit en hel del öl.
Här är vi på afterwork på Skojarebacken för att fira av min bror som slutat på jobbet.
(sen firade vi att vi alla hade klarat oss till Skojarebacken eftersom folk sköt på varandra vid sjukhuset. Jävla idioter)
Jag hade precis dansat lindyhop på Sjöfartsmuseet och var både döende av törst och hunger. Här är en spexig variant av weissbier:


Sist men inte minst har bit varit på bio. Först Snowhite and the Huntsman på VIP-bio (fancy, men inte så fancy att det var värt 200 spänn)
Sen var vi på denhär:


Så jävla rolig alltså. Jag mådde bättre än bäst efteråt. Måste se om!

Inga kommentarer: