måndag 6 februari 2012

Önskelista till helgen

På fredag tar jag och finaste Karolanna tåget till Malmö för att närvara vid årets event som den driftiga Emma har fixat!

Där kan man tävla om ett presentkort på creativelounge och dethär är min önskelista därifrån:



Den vackraste spetsklänningen. Jag har fått en crush på klännigar och spets. Det är som den bästa kombinationen!


Ett riktigt fint smycket som jag skulle imponera på vem som helst med. Särskilt mina underbara patienter.



Till en sån fantastiskt klänning behöver man förstås en lika fantastisk klocka. Den är nog på riktigt den snyggaste jag har sett. (Och det betyder en del eftersom jag är ihop med ett klockfreak.)

Tillslut skulle jag önska mig denhär prinsessbakelsen att ha mitt smink i.

Såklart önskar att jag redan ägde allt men min sjuksköterskelön räcker som ingenstans.. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och nu vill jag ha allt jag ser istället. Bra lösning för ekonomin...

3 kommentarer:

Sahra sa...

Spetsklänningen är underbar. Den vill jag verkligen ha.

min tekopp sa...

Fantastiskt fin klänning!!

en fis i rymden sa...

Gud ja! Jag är het kär!