måndag 28 juni 2010

Söndag och måndag

Igår var jag och cyklade mountainbike med Linus i Mölndal. Lite läskigt och så när det går för fort men det var hur kul som helst och efter några skrapsår och blåmärken blir man nästan mer taggad!
Efter cykelturen tog vi ett välbehövligt dopp i Horsikan, tvättade av både oss och cyklarna från all lera.

Sen tog jag vagnen hem till oss, bytte om och satte mig på den vanliga cykeln för att möta upp Malin och Markus. Vi drack öl och åt mat:



Sen gick vi på stan och jag köpte två klänningar. En blå och en blommig.
Som jag har letat och sen bara sprang jag på två stycken, bara sådär liksom...bara att tacka och ta emot!




Jobbet var lugnt som tusan idag, vi hade bara tre patienter. Det räckte visserligen, men det är skönt med lite återhämtning. Snart börjar rushen igen liksom...
Åt sill, potatis och sallad när jag kom hem. Läste lite i tidningen och pratade med Filip i telefon. Najs.





Sen ut på gräsmattan och läsa bok.
Lata, varma sommardagar är min bästa grej.

Och tillsist! Såhär ser min nya telefon ut:




Inga kommentarer: