tisdag 15 juni 2010

Min finaste Jennie

Jag drog till Linköping för att överraska Jennie. 05.07 hasade jag mig på tåget och for hemmåt.
Möhippa alltså. Den roligaste jag vart på.

Såhär nervösa och fnittriga var vi innan:



Jennie höll på att dö och lugnade inte ner sig förrän hon hade fått champagnefrukost och jordgubbar.
Sen fick hon en ögonbindel och vart nervös igen.
När hon fick ta av den var hon i Söderköping på spa:



Där åt vi mat, frukt, juice och kakbuffé och lekte roliga lekar:



Och tog gruppfoton:




Sen for vi hem till Emelie som by the way bor i typ världens finaste hus, och piffade Jennie och förfestade innan vi for ner på stan - dansade och sjöng kareoke tills allting stängde.



Jag har inga bilder från utekvällen för jag råkade komma lite långt in i dimman och hängde in kameran i garderoben. Synd.
Men ni får se en liten snutt av Emelie, Kristine och huset.

Inga kommentarer: