lördag 19 juni 2010

Prinsessbröllop och fotboll

Alltså, nu är det mycket bröllop här.
Kanske skulle jag fokusera på annat men det är ju rätt trevligt ändå.
Vi satt på jobbet och kollade lite (jag som inte ens bryr mig)och sa "ååh" i kör, nån fällde en tår ( INTE jag!).





Cyklade hem och somnade i soffan framför tv:n
Vaknade en halvtimme senare och var förkyld. Vad hände där liksom?
Jäkla skit, jag har inte tid ju!

Vad har hänt mer sen sist tro?
Jo annars har jag Anna, Malin och Danny varit till lager 157 och spenderade massa cash. Köpte faktiskt lite grejer typ linnen, t-shirt, jeans och en klänning. Ni får se snart. Ska bara orka fixa först.

Jag har vart på lite olika konserter med olika folk. Mycket trevligt varje gång.

Har jobbat massa, inte bara roligt utan väldigt jobbigt också.

Köpt flygbiljett till kiruna så vi kommer upp och vandra i augusti.

Tittat massa på fotboll.

Nästan varit på neonatal och grattat daniels kompis som fått barn 3 månader för tidigt. Lille boxarn (som han kallas) väger 900 gram och jag ska inte smitta ner honom = jag har inte vart där.

Kört mountainbike och blivit såld.

Hållit på (och håller på) att rädda alla mina gamla dagboksinlägg från lunarstorm.

Gått ner lite i vikt. Men bara ytterst lite, men det är ändå skönt.

Inga kommentarer: