lördag 26 juni 2010

Glad midsommar!

Det blev en himla fin midsommar tillslut. Med öl, vin, grill, jordgubbar och allt sånt som hör till. Dock inte regn, men en 13 gradig värme som Malin och Anna trotsade med bara ben:



Joel däremot pälsade på sig både mössa, halsduk och vantar. Men vad gjorde väl det? Så länge vi hängde runt grillen klarade vi oss fint.
Emanuel och hans kompis hade åkt ända från Ulricehamn och Peter hade skippat sin båttur för att sällskapa med oss istället. Fint.
Johan och Malin var också här, men dom satt inne med Daniel och var vuxna, men det gjorde inte så mycket.
När det vart för kallt ute gick vi in och diskuterade viktiga saker tills klockan var 3 på natten och folk blev trötta.


Idag har vi åkt ut till havet och solat. Jag ser ut som mitt pass ungefär.
Röd som en kräfta med andra ord.
Men badat fick jag gjort och det var premiär i havet! Härligt!!
Hoppas det går över tills imorron så jag kan cykla med Linus och sen chilla med Malin i solen.



Här är jag och telefonen.
By the way så har jag fått bränna av solglasögonen. Och det är inte speciellt snyggt när man är vit över ögonbrynen.



Och här är kvällsmaten.
Nu är det bannemig sommar!

Inga kommentarer: