lördag 30 januari 2010

Öronsus och sockerrus

Jag hör inget på mitt högra öra.
Det är täppt och snorigt överallt.
Detdär med att säga att inget värre kunde hända alltså, jag ska nog inte göra det igen.
För på mitt nya jobb är det nämligen så att patienterna äter immunosupprimerande mediciner och då får man inte vara sjuk och nysa på dom. För då blir dom typ dödåliga.
Det är mycket som inte går helbra nu, men jag är glad ändå för jag har typ universums finaste kille och han är i detta nu och handlar glass till mig.

Han cyklar till Willys i -16 grader för att handla ett snack och en glass! Jag fattar inte hur fin han är ens.






Så nu blir det våfflor och glass på kurorten, innan det ska packas lite till för göteborgsavfärd.

Och just det!
Jag är så sjukt nervös för att börja på nya jobbet!
Jag fattar inte varför man inte vänjer sig, det är ju tredje stället sen i somras liksom. Men det är alltid samma känsla...tänk om det är för svårt, tänk om jag gör bort mig, tänk om ingen tycker om mig. Och så håller man på så om och om och om igen.
Moget.

Inga kommentarer: