torsdag 28 januari 2010

luggjävel

Det är inte bara golvet som det går snett med.
För att spä på min ångest har jag nyss klippt mig.

Jag ska ju till Göteborg ikväll och gå på finfin resturang på Heaven 23 så jag tänkte att jag måste ju kunna se vad jag äter (alltså min lugg har blivit lång och går ner i ögonen = får hår i ögonen, svider och mascaran rinner)
Så jag bestämnde mig att klippa den själv. För sist den vart för lång gick jag till frisören (för jag trodde det skulle vara gratis) och då kostade det 95 spänn!
Jävla rånet. Det är det som Daniel betalar för en hel klippning!

Nåväl. Klippte mig iallafall.
Med köksaxen.
Det vart sådär.
För kort, snett och sicksackigt. Jag ser ut som jag är hämtad från ett tidigt 90-tal från en rysk by där ingen nånsin har sett solen.
Stackars mig. Vad ska jag göra nu?

Och dethär är egentligen bara en jävla fis i rymden.
Daniels mamma ringde sent igårkväll och sa att hans pappa fått en stroke.
Så jag ska inte klaga.

Jag är ju frisk iallafall,eller lite förkyld, men det gills inte.

Inga kommentarer: