onsdag 18 november 2009

Zum Göteborgschen

Nu ska jag snart fara till min framtida stad.
Eller snart och snart. Jag har ju inte ens köpt nån tågbiljett.
Och hur fan åker man spårvagn nuförtiden? Jag har ingen aning och jag fattar verkligen inte systemet.
Fan.
Jag ska iallafall träffa Malin ikväll och sen middag hos bror och Suss. Ska bli jättemysigt.
Sen är det intervju som står på schemat på torsdagen.
Hoppas, hoppas, hoppas!
Det skulle bara vara så skönt om allting bara löste sig och jag slipper gå och oroa mig för framtiden (det har liksom blivit nån slags favoritsyssla på sista tiden)

Annars vet jag inte riktigt om det här hänt så mycket på siståne.
En undersköterska på jobbet lägger ner en hel del kraft på att sätta dit mig för småsaker och det stör mig. Men det är ju mest hennes problem och jag antar att jag inkräktar på hennes område och hon måste hävda sig osvosv.
Men det är ledsamt ändå. Drar ner stämningen så mycket.
Igår jobbade jag med en av dom bästa uskorna. Hon sa att jag var duktig och visst kunde mitt jobb och inte skulle lyssna på den andra. HA!

Ikväll ska jag dricka öl och inte bry mig om dumma undersköterskor.
Och så ska jag snart flytta till våran fina lägenhet!
HURRA!


2 kommentarer:

Mats sa...

Två vackra saker på en bild :)!

en fis i rymden sa...

Haha, visst är det fantastiskt!