tisdag 24 november 2009

Kaffedetox

Tja. Kanske är det magkatarr. Inget mer kaffe och mycket mer omeprazol.
Har en sprängande huvudvärk som anlände runt tresnåret och envist har hängt sig kvar.
Det är bara elände med mig. Kan det vara för att jag snart blir 25? Det går väl bara utför efter det har jag hört...Jag snodde iallafall en munupplösande alvedon på jobbet för att spara på den stackars slemhinnan i magsäcken, men den hjälpte bara såpass att jag kunde ta mig hem och kravla upp i sängen och somna med en varm Daniel vid sidan.
Vaknade, duschade, åt risgrynsgröt och for till kören. Sjöng för full hals så det kändes som om huvudet skulle sprängas.
Och nu är jag här. Tittar på Skavland och dricker grönt te och tycker synd om migsjälv.





Daniel är och anordnar nån nattinnebandyturnering så det är DF här ikväll. Jag ska fira med att gå och lägga mig tidigt. Det är rätt mysigt ändå ( om man bortser från huvudvärken) att få vara själv här. Det händer ju inte alltför ofta att jag får göra precis vad jag vill. Kolla på tv/lyssna på musik hur högt eller lågt jag vill. Det är svårt att bo i en etta ibland. Men nu är det bara 1.5 månad kvar tills vi får vår lägenhet!

Förlåt för att jag neggar så mycket. Det är ju mycket som är bra också. Tillexempel att jag ocg Daniel ska på spa på våran 2-års dag. Det ska bli hur mysigt som helst. Två dagar bara med varandra. Massage, varma bad och sovmorgon.
Sen ska Jennie gifta sig, Peter friade äntligen! Nästa sommar står hon som den kanske sötaste bruden nånsin!



Här är vi igen men vi ser helt mongo ut alla tre. Men jag gillart iallafall. Både henne, Peter och tage!

Inga kommentarer: