lördag 7 november 2009

packning

Usch, det var tidigt att gå upp imorse.
Vi var på födelsedagsfirade ute hos Sofia i huset och kom hem lite för sent för att byta däck på bilen = gå upp väldigt tidigt idag för att göra det.
Och i vanlig ordning går det inte alltför fort på kurorten när det gäller packning.
Jag är klar men Daniel står fortfarande och bekymrar sig för vad han får ta med på flyget och inte.
Men snart bär det av hemåt med oljiga fingrar och fullpackad väska.

Fick ett osammanhängande sms av lillebror inatt. Jag kommer ihåg va kul det var att vara ute till 4 på morgonen förr. Nu är jag gammal och längtar efter en guinness på en stimmig pub.
Och det gör inte så mycket. Jag gillart liksom.

Här är jag och lilla lillebror:




Och en sak till jag verkligen gillar är att kameran var färdig och hämtades igår så nu kan jag äntligen ta bra bilder igen!!
Love it!

Inga kommentarer: