söndag 22 november 2009

New

Göteborg gick bra. Jag fick jobbet!
Börjar i februari så en hel månads ledighet ska bli så sjukt skönt. Pilla med lägenheten och packa i lugn och ro.
Bryta golv. Hur det nu ska gå.

Haft lussebullepremiär hemma hos Malin i deras nya lägenhet:



Det ska bli så gott att komma till stan, att kunna träffa alla så mycket lättare och framförallt oftare!


Idag har jag klippt mig igen. Lugg.
Det var ett tag sen jag hade det, det är kul att ha det igen!
Undrar bara hur det ser ut efter cykelfärden till jobbet...




Daniel har by the way ägnat förmiddagen åt att laga min cykel som gick sönder i förrgår, tacktacktack!
Gick hem från jobbet igår och det var förvisso skönt, men inget jag vill göra varje dag och särskilt inte när man jobbat kväll.

Okej. Mest obetydlig text som vanligt men tja. Jag är hungrig och ska snart jobba så jag ursäktar mig med det.

Inga kommentarer: