tisdag 3 november 2009

En dag som denna

Det regnade imorse så det blev ingen löptur. Kanske bra för snoret rinner fortfarande, det är ju konstigt att det aldrig tar slut.
Centrallagret borde snart vara tömt...

Sitter mest och väntar på att Emma ska ringa så vi kan åka och handla inför kvällens middag innan vi ska på Winnerbäck.
Har ringt två jobb idag, men det är ingen som svarar och jag blir bara mer och mer frustrerad. Jag skulle ju fixa dethär idag!

Surfar på youtube istället. Hittade ett av mina favoritklipp:




Det är ju så man smälter.

Annars har jag fixat en synundersökning för "lämpet" eller vad man nu ska kalla det nuförtiden. Lappen som ska säga att jag får ta körkort för jag ser bra iallafall.
Skönt att det är fixat iallafall.
Sen solade jag faktiskt.
Hade kvar lite pengar på mitt solkort från januari och jag tänkte att det kanske är dags att använda upp dom innan jag flyttar härifrån.

Har invarderats av finnar i pannan ( Så mycket att jag seriöst funderar på att klippa lugg för att slippa se dom. Har använt den lösningen en gång, men det känns lite kortsiktigt, jag har ju en bokad klipp/sling tid om ett par veckor) Så jag tänkte att lite ultraviolett ljus kanske kan bränna bort dom.
Lite andra tips annars?
Känns som om jag har försökt med allt...inget funkar och det är trist att försöka vänta ut dom.

Häpp. Om man skulle borsta tänderna, diska upp disken och sen ringa en gång till på jobben. Skicka in en ansökan till också till rehab. Kanske kan vara roligt det med.

Inga kommentarer: