torsdag 12 februari 2015

OJ!

Det var så länge sedan jag loggade in att jag hade glömt lösenordet. 
Sist var det sommar och nu är det snart vår. 
Så mycket saker som har hänt! Jag har börjat plugga, Iris har börjat på förskolan, Daniel har börjat jobba och vi trivs så sjukt bra här i radhuset.
Vi har vart ute och rest lite men nu har vi inget planerat på ett tag.

Skolan är svår men rolig, läser ju intensivvård - uppdragsutbildning som det så fint heter. Det betyder att vi får lite lön och slipper ta studielån - yay på det!
Dock hade det vart fint med ännu mer klirr i kassan för vi har äntligen bestämt oss för att vi ska gifta oss! Jag längtar ju ihjäl mig efter det magiska datumet - önskar att det vore imorgon (fast nja - kanske egentligen inte eftersom det är sjukt mkt kvar att göra) 


Saker som är klara är:
klänning ( inte den på bilden )
florist
frisör
lokal




Sen är typ allt annat kvar att fixa. Jaja, det är ju flera månader kvar. Heeeehee.
Vi får se - jag hoppas på en återuppståndelse av bloggen. Har tänkt skriva ungefär typ tusen gånger men massa saker kommer mellan hela tiden. 









Inga kommentarer: