söndag 22 februari 2015

Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Eller egentligen kom vi ju igår men jag tillbringade kvällen och natten på toa. Magsjuka.
Halvkul i vanliga fall men med fyra extra personer här hemma var det extra rövigt. Fifan. 
När jag väl vaknade till liv i eftermiddags och äntligen drog upp persiennen sken solen och jag blev bara ännu surare för att ha missat en fin dag 


Nu mår jag mycket bättre och har tom fått i mig lite macka och dricka.
Och det har *pepparpeppar* inte kommit upp igen och jag är inte svimfärdig varje gång jag reser mig. Bådar ju gott.

Imorgon vankas mer plugg, har seminarier i veckan igen. Gosh, känns som om vi aldrig får någon paus att plugga till tentan... Visste ju att nivån skulle vara högre än på grundutbildningen men inte riktigt såhär hög. 

Inga kommentarer: