fredag 13 februari 2015

Dagens plugg





Dagens plugg alltså. 
Tanken var att gå igenom syra-balansen men det verkar vara ytterst krångligt. 
Hittar inte riktigt mina anteckningar till att börja med och har läst i både vår svenska och engelska kurslitteratur men jag blir inte klokare för det ( särskilt inte av den engelska.) Och det är ju svårt till att börja med liksom.

Typ såhär svårt.  



Markus och jag såg lite ut sådär hela föreläsningen igenom. Alltså. Vill man känna sig korkad är det bara att gå till skolan. 

Så nu har jag istället avslutat lite plugg om njurar, dialys och respiration. Väntar på att Daniel och Iris ska komma hem, de är och hämtar ut Daniels nya pass - vi ska ju till London om en månad, yay! 
Vi ska luncha lite innan vi ska till busfabriken så Irrat för springa av sig innan helgen börjar.

Daniel ska ha hemmakväll och jag ska dricka öl på stan. Fin uppdelning tycker jag!
Ha en fin helg!



Inga kommentarer: