torsdag 24 maj 2012

Halva veckan

På måndagen var jag sjuk på jobbet, hade 38,5 på natten. Sjukanmälde mig på tisdagen, kors i taket. Brukar alltid jobba sjuk fastän man inte ska men inte denhär gången. Kanske börjar bli vuxen och se konsekvenserna av att aldrig bli frisk när man håller på sådär.
Men halvkul att va sjuk när vädret ser ut såhär:

 

Inte nåt kul att göra, lägenheten var varmare än någonsin förr och jag fick ligga och sova i skuggan på gården för att inte svettas ihjäl. Sen gick febern ner och jag kunde roa mig med att titta på Daniel när han tittade på tv.


När han inte var hemma kunde man titta på en prinsessa som döptes och drömma om havet.


Nu är jag frisk igen och har badat så mycket att skinnet nästan fallit av, ätit massa glass, målat naglarna knalligt orangea, köpt en klänning och haft en halvdag på stan med Karolina. Skinnet bränner lite sådär gott efter en heldag ute och jag är så himla nöjd med denhär dagen.
Imorgon blir det jobb igen, hela helgen närmre bestämt men det kanske går an det med.
Fy tusan vad fint det är med sommar!

Inga kommentarer: