söndag 13 maj 2012

En god söndag



Idag har varit en riktigt god söndag. Ledig på alla sätt och vis. Började med att sova 11 timmar och sedan äta långfrukost med Daniel.
När vi var nöjda tog vi bilen och gick runt Delsjön. Hej, här är jag!


Det är ungefär 8 kilometer och går genom skog, över mossar, utmed sjön och genom björkskog. Såhär fint är det där:

Väl hemma drog Daniel ner på stan medan jag lagade 8 matlådor, packade upp alla grejer från minisemestern och drack kaffe på gården tillsammans med min bok.
Skulle fikat hos Karolanna men det får bli senare i veckan istället.

Efter en stunds såsande kom jag på att kökstolarna behöver en liten renovering. Har länge klurat på att måla dom vita så vitt fick det bli!


Nu laddar jag för en 4 dagars arbetsvecka, 2 dagar lindyhop, en massage, en fika med Karolanna och sist men inte minst Filip som kommer hem på fredag. Hurra vilken fin vecka det ska bli!

2 kommentarer:

malle sa...

Men åh så härligt du har det!!!

en fis i rymden sa...

Ja, fast dagar som denna saknar jag dig extra mycket!!