söndag 31 juli 2011

Sommaren som kom tillbaks

Sommaren är tillbaka i Göteborg. Glassar som smälter i solen och röda axlar har gjort entré igen.
Farmor och mormor har varit här i två dagar, vi har mest svettats och fikat.
Det var hemskt trevligt att se dom igen även om vissa bitar är lite tålamodskrävande. Det är ändå två väldigt pigga och roliga 80+ tanter.



Idag var min största önskan att åka till havet efter jobbet, men den andra hälften hade andra planer som inkluderade bil med cykelkrok, leriga stigar och garanterade blåmärken så det blev inget.
Jag hasade genom värmen till gymmet och körde ett pass bodypump istället.
Varmt och jobbigt.
Länktar mig sjuk efter ett kvällsdopp i havet istället för att sitta längst upp i ett kokande landshövdingshus. Men alltså. Jag ska väl inte klaga.
Lovade en patient att lyssna på Bo Kaspers senaste skiva. Förvånansvärt lyssningsvänlig. Hon kommer bli eld och lågor.
Förvirrat inlägg om inget speciellt. Gu jag har tappat stinget, kan inte skriva längre.
En vacker dag kanske jag får det tillbaka. Men nu är jag lite för trött och lite för varm för det.

Inga kommentarer: