måndag 18 april 2011

Måndag

Idag har det varit en bajsig dag.
Men den vände liksom nyss, det är så skönt när det äntligen händer.
Jag har surat halva eftermiddagen att jag fick punka på bakdäcket och fick gå halva vägen hem. Missade träningen och sen somnade jag när jag läste och vart sur för det.
Men jag tog mig tillslut ut och sprang istället, det var då det vände.
Fantastiskt väder, sol och sommar i luften!
Nu har jag precis ätit en äggmacka sittandes i soffan med vidöppna fönster och lyssnat på måsarna. (Jag vet att jag kommer börja klaga på dom om ett par veckor när dom har lagt ägg och blir helt tokiga, men nu är det bara fint med lite havskänsla) Håkan Hellström spelar lite försynt i bakgrunden och jag kom just på att jag har en cykel till som står nere på gården och väntar på att bli cyklad på.

Livet vart inte heller sämre av att jag nyss fick veta att jag får besök av domhär tre imorgon:





Och det kommer bli himla fint det med.
Haft riktigt mycket finbesök på siståne. Gillart!

Inga kommentarer: