måndag 11 april 2011

22. Det här upprör mig

  • när folk inte lyssnar.
  • när man får " lillagumman-blicken".
  • när folk står och röker utanför träningsställen. Eller cyklar o röker. Eller röker överhuvudtaget. Och fimpar!
  • när nån ljuger.
  • orättvisor i stort.
  • att jag vill vara så miljövänlig som möjligt, men ändå har bil (som iofs är trasig nu) och måste flyga för att kunna ta mig till andra sidan jorden.
  • att folk slänger saker på marken istället för i papperskorgen som står en halvmeter bort.
  • att jag skjuter mycket saker på framtiden.
  • att jag inte kan bli av med mitt sötsug. Har liksom inte karaktär nog.
  • krig, svält och okunskap.
  • sist men inte minst. När folk gå mitt i cykelvägen och inte flyttar på sig när man plingar. (Det är nog det som upprör mig oftast. Haha!)

Inga kommentarer: