fredag 22 april 2011

glad påsk!

Jag har firat påsken hittills med alldeles för mycket godis. Mår illa fortfarande, tacksam att jag fick cykla hem från jobbet lite tidigare. Har liksom ingen karaktär överhuvudtaget, sitter jag i personalrummet och godisägget står där bara måste jag äta! Trist att det kommer vara godis i typ alla fyra dagar till jag kommer jobba..
Har frivilligt gått till labbet och blodcentralen flera gånger för att slippa...Dåligt!
Imorron efter jobbet ska vi träffa Daniels brorsas familj och käka middag. Jag hoppas på en enkel historia på nån brygga för det är så vansinnigt fint väder nu.

Så alla ni som är lediga - njut av försmmaken av sommar!

4 kommentarer:

malle sa...

jag klarade av att skippa godiset fram tills igår, då kom marcus hit med varsitt påskägg till hela familjen så nu mår jag illa. Plus att vi åt glass på bosses idag, fikade hos mormor o morfar och åt glass efter maten... Jag har bokat in mig både på zumba o spinning på tisdag, det kan nog behövas:P

en fis i rymden sa...

Hahah, men duktig du är som stog emot, alltså - jag pallar inte.
Idag avr jag ute och sprang och tänkte att jag skulle hålla mig på jobbet. Men nejnej. Både godis och glass där med :C
Måtte påsken va över snart!
och hoppas berlin inte blir så onyttigt som jag tror det blir... får ta tag i det ordentligt nästa vecka när allt lugnat ner sig igen.
Duktigt med båder zumba o spinning! Tror du kommer gilla zumban :D

malle sa...

tror jag får ge zumban nån mer gång för att se om jag gillar det, blir nog roligare när jag får lite mer kläm på det =)

malle sa...

nämen nu va det länge sen det hände nåt här =)