fredag 14 maj 2010

Vårrusandet!

Vårruset var i veckan. Det var förvånansvärt roligt, att man alltid blir så himla peppad när det är "tävling"...
Såhär kände det innan, hur ska det gå?




Men det gick bra! Sjukt mycke folk 16 000 skulle det varit enligt GP och det får man väl tro på.




Men när jag hade sprungit domdär 4.6 kilometrarna (på 20 minuter ska jag väl tillägga) och var rätt nöjd när jag hämtade upp min banan och dricka, då insåg jag att nästa vecka ska jag springa 5 gånger så långt. Typ.
Det går aldrig.
MEN! Jag ska försöka iallafall och det är huvudsaken. Jag ska hasa runt. Så det så.

Efter loppet när alla hade gått i mål och fått en fin medalj fick vi picknick.
Gott men lite kallt var det.



Men det var svinkul och mysigt och nästa år ska jag starta längst fram.
Så det så!

Inga kommentarer: