lördag 29 maj 2010

Tre

Jag har seriöst varit vaken sen 03 inatt.
Fett jävla ovärt med tanke på att vi har ett bröllop att gå på idag.
Då ska man vara pigg och fräsch och piffad.
Inte grå, glåmig och hålögd.
Jag vet fan inte vad det är för fel på mig.
Gick upp för en timme sen och åt lite frukost. Gäspat lite förstrött. Men inte är jag trött inte.
Om dethär hade vart en vanlig lördag (läs jobbdag) så hade det vart lika jobbigt som vanligt att vakna. Jag hade haft grus i ögonen och sluntit med mascaraborsten i ögat osv men idag när jag måste sova så går det inte, jävla skit.

PLUS att jag är opeppad på att åka på 50 års kalas i linköping på söndag.
Inget ont mot Daniels släkt eller så, det blir säkert jättebra när vi väl är där, men det blir som lite mycket.
Först vara sjuk halva veckan, sen bröllop och sen 50 års kalas. Vi ska alltså åka över 45 mil på samma dag för att hinna gå 3 timmar på ett kalas. Och igår vart jag matt av att gå till affären. Fick fan vila när jag kom hem.
Förlåt för min fjortis neggoattityd, men alltså jag är bara så trött på att inte få ta det lugnt.

Kanske ska försöka ta mig samman och sova lite till istället så jag vaknar på rätt sida nästa gång.

Inga kommentarer: