onsdag 11 maj 2016

Klart!

Jag skrev visst det här inlägget utan att publicera det... Det är från i lördags 7/5:


Nu är vi redo för bebisens ankomst!
Babynestet ligger i soffan, stolen sitter i bilen och slemproppen har gått! ( for your information, haha- blä!) 

Innan lunch planterade jag det sista i pallkragarna o trodde jag skulle svettas ihjäl under tiden, jösses vad varmt det är!

Jag ska inte klaga men jag längtar ihjäl mig efter en badkompis så jag kunde få premiärdoppa mig, det brukar ju ske i pris nångång - antingen med Sara eller pappa men Sara har ju flyttat till Norge och när mamma o pappa var här för ett par veckor sen var det allt annat än badvänligt...nåja vi får väl se när det blir.
Här är en bild från förra årets bad 19 april - kallt som tusan men härligt!


Nu väntar jag på att iris ska vakna så ska vi dra hem till min frisörMalin och fynda lite bebiskläder innan det är dags att fara hem till Emma, Markus o Vilgot för lite kvällshäng. 
Försöker proppa dagarna fulla med aktiviteter för att underlätta för migsjälv när daniel jobbar och jag har iris själv. Det kräva liksom en hel del fysik att hänga med henne om det bara är hon o jag en hel dag och som det ser ut nu så fixar jag det verkligen inte. Tur att jag har så fina vänner som hjälper till! 

Inga kommentarer: