tisdag 31 december 2013

nyårsafton

Idag är det nyårsafton, tiden liksom bara flyger förbi.
Julen i Linköping var fin, bästa på länge.
Lite flängig som vanligt men skönt att få träffa så många, vi var hemma nästan en hel vecka och det var riktigt mysigt.

Ikväll ska nyåret skålas in i Kållered med 6 andra småbarnsföräldrar och deras barn.  Alltså förra året kom jag och Malin hem klockan 5 efter att ha svirat runt i Billdal och nu har vi en bebis härhemma. Det är så konstigt. Men förhoppningsvis blir det lika bra firande som förra året, om än lite annorlunda.
Daniel ska köra så jag ska öla ordentligt för första gången sen typ mars. Hurra!

Dethär året har varit så jäkla bra, jag önskar att alla år är som dethär. (Nog för att jag fattar att det inte skulle hålla i längden men ändå)
Jag har dykt med sjölejon, spanat på vandrande träd i amazonas, klättrar uppför uråldriga trappor i inkariket, åkt båt på glaciärsjö,  förlovat mig, tagit körkort, fått en stor löneförhöjning (för att vara sjuksköterska) blivit med barn och fött ut en söt liten rackare. Vad mer kan man önska?
Får göra en årsresume som jag brukar, hinner bara inte just nu (som vanligt)

Men nu ska jag skynda mig att piffa klart medan lillfisen sover, man vet ju aldrig hur länge det varar!
Hoppas 2014 blir lika fint som 2013!
Så Gott Nytt År allesammans!


Inga kommentarer: