torsdag 27 december 2012

Annandagen

Juldagen och annandagen gick åt att hälsa på alla som sig bör. Dock hade jag inte en tanke på att fota förrän vi nästan var påväg hem. Här är vi i Bjälbo hos Petra och Daniel och kanske världens sötaste lilla tjej. Sällan eller aldrig har någon vart så glad.


Sen spelade vi mellandags-biljard. Jag var både urusel och grym. Inget däremellan. Knäppt.
Och så åt vi julfrukost, inte att förglömmas! Bättre än julbord. Skinkmackor och gröt. Omnomnomn!


Sen gosades det inte bara med barn utan även med dehär grabbarna:


Och denhär lille rackarn. Fast här var han trött.


Nu är vi hemma i Göteborg igen. Jag försöker vakna men det är svårt. Jobbet kallar snart men det ligger en dimma över stan och det blir inte riktigt ljust. Jag gick på promenad men det var så galet halt att jag inte vet om jag vågar cykla.
Hur som helst krävs det inte mycket ljus för att det ska kännas lite för starkt.
Undrar hur det ska gå att åka till Sydamerika.


Det känns skönt att äta vanlig frukost efter all bastant julmat.
Nu ska jag laga lite kyckling och grönsaker i ugn. Behöver nog en detox efter denhär julen.




Inga kommentarer: