torsdag 27 december 2012

Den 28:e födelsedagen

Jag fyllde ju år veckan innan jul men ställde inte till med kalas förrän på fredagen. Ett undergångskalas eftersom det var jordens sista dag. Och det var galet trevligt.
Jag fick finfina presenter såklart.



Och hade så himla många glada och fina gäster. Förstår inte riktigt hur många som gick in i lägenheten, men det var trångt och alla fönster immade igen.

 
Vi hade det himla fint hur som helst. Drack öl och åt glass. Konstig men fin blandning. Sen åt vi också upp 4 påsar chips och alla goda presenter jag fick.
Tillochmed minttu-sprutorna och jello-medicinburkarna (även om Uffe matade mig med den sista)

 
 
Jag missade som tur var sömntåget och sista gästen gick hem 7.15 och en sov i soffan.
Vi åt american pancaces till frukost och fortsatte skratta och prata. Så himla fint. Det var länge sen jag var vaken en hel natt och bara prataprataprata och skrattade så tårarna rann.
Jag kan liksom nockas av att jag har så himla fina vänner.
Tänk vilken tur jag har!


 

Inga kommentarer: