fredag 30 november 2012

TGIF

Äntligen fredag!!
Det har hänt så mycket roliga saker de senaste dagarna så jag vet inte vart jag ska börja. Tillexempel blev jag trots allt godkänd på dendär gamla tentan! Det visade sig att de fick stryka någon fråga för den var dåligt formulerad och gissa om jag blev nöjd att det var den delen som jag inte kunde - hurra!
Evidensbaserad medicin - bah!
Sen är det en sak som är hemlig som gör mig godare än nåt annat. Fast det spelar ju ingen roll för er... Men iallafall.
Nästa roliga sak var att jag och Malin köpte biljetter till Robbie Williams i sommar, jag lyckas ju aldrig få tag på biljetter till nåt så dethär kommer bli fantastiskt!

Och då är det ju förstås tillåtet med julhysterin nu.
Straxt ska vi på julmarknad (en varje helg är ett måste) och sen blir det hembakt pizza och adventspyntning för hela slanten. Fy vad fint det är att november snart är över!


Inga kommentarer: