tisdag 20 mars 2012

Linköping söndag



Efter en ganska lång bakfyllesträcka och en fantastisk frukost blev jag upphämtad och vi for till Mantorp och åt jordgubbstårta. Helvete vad gott!



Sen hjälpte jag mina föräldrar med att leta soffa. Jag hittade en fantastisk filt som jag dog lite under. Det var som världens mjukaste renskinn fast i tyg. My god!
Tyvärr alldeles för dyr och alldeles för stor att ta med hem på en buss.
Men en vacker dag alltså. Jag skulle inte göra annat än att ligga under den.



Denhär soffan vann tillslut tävlingen. Den fick det bli!
Mamma provkryper i ena hörnet. Hörnen är nämligen det viktigaste i soffkänslan.


Sen var helgen slut och jag fick snällt sätta mig på bussen och fara hem till Götet igen. Sorgligt men också lite skönt att komma hem.

Inga kommentarer: