lördag 27 november 2010

Årets önskelista


En elvisp. Helst en sånhärn, men ingen jag känner skulle ge mig en elvisp för mer än tusen spänn. Men önska kan man väl alltid göra? Och annars gåre bra med en vanlig hederlig. Dock helst i en fin färg.







Långkalsonger i ull från Icebreaker, dom är goa och klifria. Värmer gott under cykelturen.



Kitchen Aid, turkos. Det är typ tredje året i rad som jag önskar mig den - både som födelsedagspresent och som julklapp. Men som sagt. Ingen skulle köpa en elvisp för tusen spänn. Dom tycker nog att det är lika orimligt att lägga femtusen på en kökspryl. Särskilt eftersom det finns bättre.
Men den är ju så fin!
Och mina bullar och bröbitar skulle bli så fantastiskt goda.

Röd och vitrandigt påslakanset. Lite lagom gammeldags. Plus att det har fantastiskt fina knappar som man kan bli helt förälskad i om man tittar för länge.



Salladskål från Höganäs nya kollektion. Svart eller vit. Denna eller den mindre varianten. Hos oss får nämligen aldrig salladen plats när man får gäster och serveras i plastbunke. Dethär hade ju vart lite festligare...


Värmesulor till frusna tår. Här vet jag att det kanske är värt att lägga en tusenlapp. Mina gener spökar och jag får vita tår och fingrar bara jag kollar ut nuförtiden. Den skulle ligga fint i kängor eller snowboardboots.




Och sen vi såg näst sista Harry Potterfilmen har min hysteri tagit fart igen. Så nu önskar jag mig alla böcker. På svenska. Jag har inte tid att slå upp grejer som jag inte förstår utan hoppar bara över det stycket då. Och man missar tydligen en del då har jag hört.


Öronmuffar som inte stökar till luggen.



Sist men inte minst önskar jag mig en vargsafari. Det vore helt galet att få se/höra en del av vildmarken.




Det var det. Önskar mig lite presentkort på massage, flygresor och sånt med. Men dethär är det jag önskar mig mest. Så det så.

Inga kommentarer: