torsdag 23 september 2010

Vinter

Idag har vi fixat lite i lägenheten. Satt upp gardiner, slängt gamla grejer hos Stadsmissionen och lagt upp saker på vinden. Och när jag får fixa såhär fint så bara längtar jag så sjukt mycket till julen. Jag älskar den mer än man kan tro. Skulle vilja dricka lättglögg och lyssna på julmusik året om ifall man bara fick.
(jag börjar ju ofta lite i smyg under hösten men mina nära och kära får minst stå ut från mitten av oktober och frammåt)
Helst skulle jag vilja på i ett hus i snöigaste norrland där det aldrig slaskar.
Som denhär tjejen;här


Men jag nöjer mig med Göteborg för det är också ett himla fint ställe.
Fast jag skulle behöva lite tips på vart man kan köpa lite roliga eller tjusiga tavlor så lägenheten kan bli ännu piffigare. Nån som vet?

Inga kommentarer: