torsdag 26 augusti 2010

New York

Och nu är det klart!!!!
VI SKA TILL NEW YORK!





I september (alltså om 2, 5 vecka!) åker vi. Otroligt oansvarigt och spontant ska jag, Daniel, Main, Anna och Lisa fara till storstan på en annan slags semester som Anna kallar det för.
Jag är alltså oansvarig för att mitt vik inte blivit förlängt och får således knega fram på timmar = lönen kommer en månad senare. Och det betyder alltså att jag borde ha snålat och sparat lite mer...för om man åker till NY kanske man gör av med lite pengi och då vore det schysst om det kom in lite i slutet av månaden och inte om två månader.
Men man lever väl bara en gång. Och Daniel har ju månadslön.

Min första storstadssemester.
Yay!
Och jag har lusläst en av mina favoritbloggars New York-guide. Den hittar ni här;
http://rodeo.net/niotillfem

PeppPeppPepp!!

Inga kommentarer: