tisdag 16 september 2008

ojdå

jag borde plugga.
jag har 4 böcker som jag måste läsa innan fredag för då måste jag lämna tillbaka dom.
tur att det är inte är så att jag har ett liv eller så. nejnej, jag ska bara vara på praktiken och i skolan, det är ju det jag gillar bäst. eller inte


ikväll ska jag iallafall på min kör. jag ska sjunga julsånger för glatta livet och låtsas som att det snart är jul. det är kallt ute och jag har vantar på morgonen när jag går till tåget så det är ju på god väg iallafall.
och imorron ska jag på dendär afrikanska workshop/studiecirkeln jag hamnade på förra veckan lite spontant.
det är det bästa som har hänt på länge och jag lyssnar på låtarna på morronen när jag är alldeles för trött för att röra mej. jag länktar efter att få sjunga så högt jag kan och stampa och klappa.





han på bilden är min nya idol.

Inga kommentarer: