onsdag 24 september 2008

mycket

uäh.
nu sitter jag och borde (fortfarande) skriva på mitt folkhäsloarbete,men det är (fortfarande) så förbannat tråkigt.
har typ en uppgift kvar,men den borde jag kunna skjuta på tills imorron.och imorron kommer jag ångre mej för då har jag och karolinapi varit på kåren och blitt fulla.

inte för att klaga,men det är rätt mycket nu. det är skola, stipendieansökningar - som inte kan göras utan rekommendationsbrev,och som jag självklart inte har fått in nåra, det är stockholm på fredag och det är planer på att åka till ume,linköping och uppsala.
och det är att daniel ska flytta in. jag ska bli sambo - tjoho.
han är förhoppningsvis och kränger lägenheten nu!!

men jag har mensvärk och ont i huvet och kanske borde kolla synen.

nu ska jag gå till skolan och snacka skit med karro.

Inga kommentarer: