lördag 13 september 2008

göteborg

dethär är min nyaste käraste ägodel.
min förra mobil slutade ju fungera lite plötsligt i somras - kanske hade den fått för mycket handsprit på sig, jag vet inte, men den gick iallafall inte att ladda.
så lämnade jag in den och efter mycket om och men fick jag en ny idag - äntligen.
tur som jag har (väldigt sällan) så görs inte min gamla modell utan jag fick denhär skönheten (fast i silver förstås)
men jag hittade ingen silverbild.
nåja. jag är en nöjd matrealist just nu.


köpte en ny tröja när jag ändå höll på:



nu har jag tillbringat hela kvällen att svära över min odugliga dator - som i vanliga fall är fantastiskt bra - och fixat med telefonen.
imorgon ska jag gå omkring med alla mina nya grejer och vara nöjd.
sen ska jag sluta vara lycklig över att köpa så mycket saker.
så det så.

Inga kommentarer: