söndag 13 juli 2008

norge

vi ska till norge - mamma,pappa och jag.
men det är så svårt att få ihop det med tiden och bussar och tåg och bilar.
hur jag ska ta mej nånstans dit dom kan hämta mej har vuxit till ett enormt projekt.
usch. jag gillar inte enorma projekt av denhär sorten.
plus att jag är skittrött.
jag vaknade inte ens av morronpromenaden.
buhu,stackars mej.

och så är jag hungrig, det har jag vart konstant senaste veckan, det är som om det inte finns nåt stopp, va är det för fel? jag kommer bli asfet om det ska fortsätta på dethär viset.
suck.

jaja.
jag ska väl ägna mej mer åt buss/tågbiljetter än att klaga.
eller så ska jag lägga mej i sängen lite.
det tror jag att jag ska göra.
annars kommer jag aldrig orka jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej! Hoppas du har det bra i grannlandet! Hör av dig när du kommer hem så får vi se till att ses! Pussokram!