lördag 29 mars 2008

påsk


här var vi i påskas. det är fint i naturen.
daniel vill bygga ett hus längst ut på klippan,men jag vet inte riktigt hur populärt det skulle vara.
men det skulle inte vara helt dummt iallafall.
jag skulle kunna tänka mej att bo där med honom.

festen igår var trevlig tillslut. det var bra att gå dit ändå,var fett opepp innan,men det är alltid bättre att vara med folk när man känner sej låg. jag gillar mina kompisar! dom får mej alltid att känna mej bättre.man blir varm innuti.
nu ska jag skruva av bindningarna på min snowboard och vi ska lacka den så den blir fin, det ska bli skitkul att se hur det blir.
batteriet i datorn håller på att ta slut och jag skulle stoppat i min matta i tvättmaskinen för 9 minuter sen. jag borde ta mej upp ur sängen.
intresseklubben antecknar.

(i denhär nya bloggen blir visst inläggen konstiga,flummiga och utan röd tråd. det kanske blir bättre med tiden)

Inga kommentarer: