fredag 28 mars 2008

omvänt

en bra dag kan bli en dålig dag ganska fort.
spelade speedminton förut och insåg hur mycket jag hatar min kropp.
eller mer specifikt min axel. det är sådär kul att spela med fel hand och höra motspelaren sucka för att man är så dålig. kul grej detdär med sport.
inte.
ibland är det så jäkla roligt och ibland bara hatar jag det. idag hatar jag det.

när jag kom hem fick jag ett brev från kvinnosjukvården i skaraborg. fint.
jag ska visst till cytologavdelningen på KSS. jag har nån jäkla förändring i min livmoder.
hurra. kan inte världen bara bli lite bättre?
ibland är man så hjälplös för all skit som händer som man inte kan stoppa eller göra nåt åt. jag blir så trött.

ikväll är det fest hos henke. jag kan inte bestämma om jag ska vara hemma och lessen eller gå dit och bli full.
jag anar att det sista är bättre.

Inga kommentarer: