fredag 28 mars 2008

friday

idag är en ledig dag igen. skolan har gått från att vara det mest stressande som fanns till att vara otroligt slapp. jag är ledig till på onsdag, nån som har förslag på vad man kan göra?
igår tvättade jag typ allt som fanns att tvätta, storstädade, promenerade med evelina, bakade kaka och hade folk på besök. ändå hann jag ha tråkigt. konstigt detdär - man blir liksom aldrig riktigt nöjd...
jag kom nyss hem från stan, jag och moa skaffade födelsedagspresent till henke som har fest ikväll. kan bli kul om jag piggnar till lite.


annars är läget lugnt här i stan, inte så mycket som händer.
jag och frida var ute hos carro och sminkade oss med massa mary key ögonskuggor, consealers och sånt.
berättade spökhistorier och drack te.
jag vill bo där:



tänk va fint att ha denhär utsikten.

Inga kommentarer: