fredag 11 september 2015

TGIF!

Fredag alltså! Äntligen!
Jag och Marcus skriver ju på vår D-uppsats nu och det är fan inte lätt!
Jag som lätt blir väldigt uppstressad för inlämningsuppgifter o så har ju ballat ur totalt! 
Jag vaknar mitt i nätterna och läser studiehandledning och skit. Kasst!

Jag ska skriva lite till ikväll och sen ska jag va ledig i två långa härliga dagar och inte ägna uppsatsen en tanke!

Just nu hänger jag och Irret på hennes rum, jag slösurfar och hon bygger babushkadjur som hon fick i födelsedagspresent förra året. Hon älskar dom verkligen! 
Och jag älskar att det är lite tyst en stund...


Daniel står i köket och lagar thaimat och sen väntar en bytta glass i frysen. 
Kan inte bli annat än en bra fredagskväll.

Imorn kommer Daniels bror med familj så då blir det full rulle. Ska bli görmysigt! 

Inga kommentarer: