söndag 13 september 2015

Brorbesök

I helgen har Daniels bror med familj vart här och vi har hängt i lekplatser, gokarthallar, restauranger och till barnens lycka på bagageluckeloppis och på barnens zoo i Slottskogen.
Iris fyndade fyra plastdjur för 15 :- och jag ett par jeans med prislappen kvar på (till iris) för 40:- . Jag älskar loppis! Sen klappade vi grisar, får och getter så det stod härliga till.



Kvällen har spenderats på grillfest hos min bror. 

Nu kommer söndagsångesten krypande. Imorgon är det måndag igen = måste skriva på detdär förbannade arbetet som jag har legat och grämt mig över minst (jag skämtar inte) två timmar varje natt. Mellan 02-04 är det som om ångestsystemet i kroppen går på högvarv. Så jäkla störigt. Såhär är det ju jämt när jag har press på mig... 
Kom igen kroppen liksom. Det blir ju inte bättre för att man inte sover! 

Så från och med nu och ett par månader framåt kommer jag hata söndagar, jag är inte van att det är så ju - hade glömt hur jobbigt det var. Nackdelen med att vara en "vanlig" människa ett tag.

Inga kommentarer: