fredag 17 juni 2011

Long time no seen

Jag  kommer liksom av mig ibland. Vet inte varför jag inte skriver.
Jag har ungefär tusen tankar och funderingar men dom kommer inte ner på print.
Fastnar nånstans mellan tanke och finger.

Idag är iallafall en ledig dag. Jag packar för kajaksemester i Norge.
Funderar lite på vad jag har gett mig in på, gillar jag ens att paddla kajak så himla mycket att jag ska göra det en hel vecka?
Provar kläder och inser att jag har tappat bort mitt friluftsande lite. Mycket är flera år sedan jag använde. Så även om inte kajakandet blir fantastiskt och jag kommer bli arg på mitt nyckelben så kommer det nog bara vara bra att komma ut lite. Lite natur löser upp de flesta knutar.
Och vem kan inte må bra om man vaknar upp till dethär:



Snart ska jag ta tag i saker, ta vagnen till stan och köpa långkalsonger, vattentäta säckar, goretex impregnering och sånt. Det regnar nämligen i typ hela Norge. Har gjort i ett par veckor och ska göra det hela nästa vecka med. Härligt!
Då gör det inte så mycket när man välter.

Peppar upp mig med Håkan Hellströms konsert från Way Out West förra året. Alltså som jag älskar honom. Glädje och kärlek. Hurra för Göteborg!!!

Inga kommentarer: